Megvédjük a Városligetet

Városliget Barátai

Városliget Barátai

Az építkezés még nem kezdődött el!

legföljebb néhány változás van a Liget környékén

2017. május 02. - Garay Klára

Híreket mondok. Levelet hozott a pósta...azaz be kellett mennem érte. az én nagy szerelmem, az Ingatlanfejlesztő írt nekem. Hatalmas pakkra számítottam, hiszen legutóbb, kb 3 hete azt írták, hogy olyan sok adatot kértem, hogy nem tudják a határidőn belül elkészíteni. Örültem, hogy mégis sikerült szegény agyon- adatigényelt dolgozóknak megtalálniuk a 4 kérdésemre a választ.

Ehhez képest jött egy sovány boríték.
Rosszat sejtek!

1. A szomszédos házak állapotfelmérését a munkálatok megkezdése előtt fogják elvégezni. ez azt jelenti, hogy nekem rémlátomásaim vannak április 18 óta? Azóta dúlják az Ajtósi - Dózsa sarkát, hajnaltól késő estig...ma is este 8-kor fotóztam a dolgozókat. Akkor most én látok rosszul vagy a ZRT hazudik?

2. Kértem az előzetes vizsgálati dokumentációt, a TELJES beruházásra vonatkozóan. Ezt nem tudják küldeni, mert a Közigazgatási hatóság az adatgazda. ( Ez az a dokumentum ( 400 oldal), aminek véleményezését egy hétig írtam...és a napokban be is küldjük.)

3.Tudatják velem, hogy a Duna-Ipoly Nemzeti park szakmai hozzájárulását és állásfoglalását a közig hatóság fogja megkérni. Rég megtették és nem tartják be egyetlen mondatukat sem. ( Lásd Denevér élőhely pusztítás)

4. A Légszennyezettségi felmérés adatai az EVD-ben vannak, így azt ők nem tudják megküldeni. Ha nem lenne figyelő társunk, mi sem tudnánk róla, hogy bekamuztak egy "vizsgálatot"...

Ha nem vagyok elégedett a válasszal, forduljak bírósághoz.

Az adatigénylést március 19-én küldtem el.

Eközben a Ligetben?

Már nem csak a nagy rendezvények alatt parkolhatnak a bennfentesek a Liget belső részé! Ezek szépen bent állnak az Ajtósi és a Városligeti körút között...ahol a tegnapi video is készült. ( a rendőrök őrzik a Közlekedési palánk kerítését és a Ligetvédő tábort stírölik távolról.)img_0023.JPGA Stefánia út a Városligetben régen elveszítette Stefánia jellegét és Olof Palme névre hallgat. a balra belőle nyíló hársaktól övezett Városligeti körút elveszítette Városligeti körút jellegét és Ocskay László útra hallgat. Már nem sokáig, mert Mélygarázs lehajtó lesz az új funkciója...

A hársfasor már a fa-népszámláláskor elveszítette fasor jellegét....az pusztulhat hát.

Hogy az út szabaddá váljon mind a mélygarázs építéshez, mind a majdani lehajtóhoz, máris elkezdték a szelektív kukák előtt az útszegély elbontását. Itt szokott a sok kerékpáros behajtani a Stefániáról a Ligetbe. Majd elmegy tőle a kedvük.

img_0026.JPG

Itt fogják elszállítani azt a sok földet, amit kiásnak a 230 méter hosszú, 21 méter mély munkagödörből. és majd itt hajthatnak le az Ajtósiról az autók a mélygarázsba, amikor is színházba van kedvük menni.

Az Ajtósin a még el nem kezdődött munkálatok őrült zaját hallhattátok már,  Na de még nem mutattam be nektek ezeket a szép kék csöveket, melyeket véletlenül le kell tenniük a mélybe. Nem tudom mi ez és mihez kell, de a Liget beépítésének munkálatai még nem kezdődtek el...ezért nincs állapot felmérés.

img_0022.JPG

na és a régi vezetékeket is fel kell szedni...

Ez a jelentéktelen gépesítettségű felvonulás SEM a z építkezés megkezdését jelzi...csak véletlenül itt rakták le a lakókonténereket.

img_0017.JPG

és a Dózsa György útról kiszaggatott cserjék csak délutáni pihenő idejüket töltik....és semmilyen hatással nincs a környék levegő minőségére.

Nem fér több ebbe a posztba, így megállunk a Dózsa György Ajtósi sarkon.Folyt. köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varosligetbaratai.blog.hu/api/trackback/id/tr2512475465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása