Megvédjük a Városligetet

Városliget Barátai

Városliget Barátai

Ügyfél-e vagyok?

2016. július 15. - Garay Klára

Ügyiratszám: BP-05/07/00844-4/2016                                   Igazolási kérelem! Garay Klára

Ügyintéző Kosztyu Anikó

Tisztelt Ügyintéző! Hivatalvezető és Osztályvezető Asszony!

Az alábbi fakivágási ügyben jelentem be, hogy a : Budapest XIV. kerület Olof Palme sétány 1-5 szám alatti 29732/1 hrsz alatt felvett ingatlan területén történő 40 fa kivágásának „engedélyezési eljárása”, és statáriális végrehajtása tárgyában folytatott eljárásban ügyfélként részt kívánok venni.

A februárban elindított eljárásról sem én (mint a Városliget szomszédságában lakó), sem a Partnerségi egyeztetésben résztvevő magánszemélyek és civil szervezetek nem kaptak értesítést.

Így a függő hatályú határozatból sem kaptam, tehát nem volt tudomásom róla. Igy majdnem lekéstem a bejelentkezési határidőt.

Kérek igazolást arról, hogy Ügyfél vagyok. Mégpedig azért, mert a Városliget teljes területét tették beépíthetővé a Városligeti „törvény”-*nyel. Így minden, ami a Városligetben történik, engem, mint szomszédot a legközvetlenebbül érint. Képzeljék el, hogy a Városliget mellett és a fővárosban nem hülyék laknak, akik nem tudják, hogy NEM lehet részenként fakivágási engedélyekkel legalizálni a Liget letarolását. Vagy az egészre rendelkeznek áttekinthető, megismerhető térképpel, építési engedéllyel, közműfektetési, közvízlágítási és úthálózati tervvel, + fakivágási és pótlási tervvel, vagy érvénytelen az egész eljárás. Így bár nem a Hungexpo épületek mellett vagyok hajléktalan, hanem az Ajtósi Dürer soron lakom, nagyon nem mindegy, hogy egy zeneházat építenek a tóparton, vagy 8 gigantikus zajforrást építenek az ablakom alá.

( Nem mellesleg a Kós Károly sétány forgalmával is megajándékoznak)

Helytelenítem ezt a titkolózós gyakorlatot, amivel igyekeznek bennünket távol tartani a jogorvoslat lehetőségétől, de még a véleménynyilvánítástól is.
Kérdezem, hogy ha én az udvarunkon ki akarok vágni fákat, akkor azt elég-e a saját lépcsőházunkban kifüggesztenem és a magas hatóság vegye észre, ha éppen erre jár? Na ugye!

Kérem, hogy igazolják az ügyfél jogállosamat!

Mert ki lenne inkább ügyfél, mint a szomszédban lakó?! Aki a bontás, építés, minden zaját porát, házunkban okozott kárát el fogja szenvedni, nem beszélve a talajvíz feltorlódásáról, a lakás értékének csökkenéséről, az állagának romlásáról.

Törvénytiszteletet, szakszerűséget, emberséget, természettiszteletet kívánok Minannyiuknak, magamnak pedig minimum az engem megillető törvényes Ügyféli jogállást!

Budapest, 2016. március 20.                                                      Garay Klára, a Városliget barátja

A bejegyzés trackback címe:

https://varosligetbaratai.blog.hu/api/trackback/id/tr538892402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása